رزرو نوبت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحى زيبايي و پلاستيك / روش نوین جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستی

روش نوین جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستی

جراحی زیبایی پلک پایین بدون برش یک روش انقلابی است که دنیای جراحی پلاستیک را تغییر داده است. بیماران می‌توانند در این روش از چشم‌ها و چهره‌ای جوان‌تر با زمان بهبودی بسیار سریع‌تر از روش‌های سنتی بهره ببرند. این روش نوآورانه اجازه می‌دهد تا چربی از پلک‌های پایین با کمترین اختلال در بافت اطراف و بدون هیچ‌گونه جای زخم قابل‌مشاهده برداشته شود. روش نوآورانه برداشتن کیسه پلک پایین بدون بخیه از ابزارهای تخصصی استفاده می‌کند که برای حذف دائمی کیسه‌های چربی اضافی در ناحیه اطراف چشم طراحی شده‌اند.

آنچه در این مطلب میخوانید

تفاوت این روش با روش خارجی در این است که برش در امتداد غشای مخاطی پوشاننده پلک داخلی ایجاد می‌شود و جای زخم و نیاز به بخیه را از بین می‌برد. برش کوچک داخلی به خودی خود بدون بخیه بهبود می‌یابد. این به طور قابل‌توجهی زمان بهبودی و دوران نقاهت بیماران را در مقایسه با روش‌های سنتی کاهش می‌دهد و باعث می‌شود بیمار کمتر خسته شود و جوان‌تر و طبیعی به نظر برسد.

کاربرد جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوست

مزایای جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستی

نحوه جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوست

در طول این جراحی پلک پایین از داخل برش می خورد و کیسه های چربی، تراشیده یا خارج می گردند و سپس برش ایجاد شده بسته می شود. یکی از مزایای استفاده از این روش این است که پلک از بیرون برش زده نمی شود و اثری از زخم در زیر پلک مشاهده نمی گردد. جراح در طول عمل، نتایج را ارزیابی می کند تا مطمئن شود که شکل و کانتور چشم، ظاهری طبیعی دارد. در صورت نیاز، جراح ممکن است پس از برداشتن چربی، پوست سست شده را لیفت کند. برای انجام جراحی پف پلک پایین بدون بخیه نیاز به بیهوشی عمومی نیست و این عمل جراحی با استفاده از بیحسی موضعی انجام می شود.

جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستی

آمادگی قبل از جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوست

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوست

ماندگاری جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین بدون بخیه

بهبود ظاهر پلک با استفاده از بلفاروپلاستی به طور کلی می‌تواند تا ۱۰ سال ادامه داشته باشد.

 آدرس اينستاگرام دکتر بهرام اشراقي

عوارض جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین بدون بخیه

خطرات جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین بدون بخیه کوتاه مدت و بلند مدت است. از جمله موارد کوتاه مدت خونریزی پس از عمل است که می‌تواند با فشرده سازی خفیف متوقف شود یا نیاز به ترموکواگولاسیون جراحی داشته باشد و عفونت زخم که اگر بیمار به طور منظم پروفیلاکسی آنتی بیوتیکی مصرف کند بسیار نادر است. خطرات درازمدت عبارتند از: ایجاد اسکارهای هیپرتروفیک یا نامناسب که با تکنیک‌های مختلف قابل بهبود هستند. لاگوفتالموس یا نمایش اسکلرال، یعنی جمع شدن پلک فوقانی یا تحتانی که در اثر زخم ایجاد می‌شود، که قسمت سفیدی از چشم را نشان می‌دهد که به طور معمول قابل مشاهده نیست.

هزینه جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوست

عوامل بسیاری در قیمت جراحی پلک، مؤثر است. عواملی چون موقعیت قرارگیری کلینیک، دستمزد جراح، هزینه های اتاق عمل، گستردگی جراحی و همچنین هزینه های جانبی چون هزینه آزمایش، دارو ویزیت های پس از عمل بر قیمت جراحی پلک مؤثر است.

اگر مایل هستید از چگونگی جابجایی چربی در جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین آگاه شوید؛ کلیک کنید.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا جراحی لیفت ابرو در دسته جراحی های سرپایی قرار میگیرد؟آیا جراحی لیفت ابرو در دسته جراحی های سرپایی قرار میگیرد؟

جراحی لیفت ابرو از متداول ترین و مؤثرترین روش های زیبایی صورت محسوب می شود که کاملاً ایمن و بی خطر محسوب می شود. ... ادامه مطلب

لیفت آندوسکوپی ابرو و پیشانی چگونه انجام میشود؟لیفت آندوسکوپی ابرو و پیشانی چگونه انجام میشود؟

جراحی لیفت ابرو اغلب خطوط اخم از بین می برد و موجب لیفت کل ابرو می‌شود (بر خلاف جراحی لیفت شقیقه که تنها یک سوم خارجی ابرو ها را لیفت می‌نماید) . اگرچه این روش به شما کمک می کند تا ابروهای بالاتر و زیباتری داشته باشید؛ اما پوست پلک را درگیر نمی کند و تاثیر مستقیم بر روی افتادگی پلک و فرم چشمها ندارد ... ادامه مطلب

آشنایی با تکنیک های لیفت ابرو و پیشانیآشنایی با تکنیک های لیفت ابرو و پیشانی

ابروها را مى توان با روشهاى جراحى و غير جراحى بالا برد. شايعترين روش غير جراحى استفاده از بوتاكس (سم بوتولينوم) است كه ليفت شيميايي نام دارد. اين روش در افتادگى خفيف و در افراد جوان مناسب بوده و اثر ان بين سه تا پنج ماه در ناحيه پيشانى طول مى كشد ... ادامه مطلب

عفونت حدقه یا سلولیت اربیت از عوارض سینوزیتعفونت حدقه یا سلولیت اربیت از عوارض سینوزیت

از شایع ترین عفونت هایی که میتوانند پلک و حدقه را درگیر کنند سلولیت اربیت یا عفونت حدقه است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465