رزرو نوبت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحى زيبايي و پلاستيك / نکات مهم در جراحی زیبایی پلک

نکات مهم در جراحی زیبایی پلک

زیبایی چشم و پلکها از جمله موارد القا کننده جذابیت، جوانی و هوشیاری شما به مخاطبانتان است. گاهی برای تامین زیبایی یا ایجاد عملکرد مناسب پلک، به تشخیص جراح پلاستیک و ترمیمی چشم، ممکن است لازم باشد؛ اقدام به جراحی نمایید. برای انجام جراحی و حصول بهترین نتایج، نیاز به رعایت برخی نکات و اقداماتی است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، با مهارت و دانش کافی، راهکارهای زیباسازی پلک را بررسی نموده، مناسب ترین روش درمان افتادگی پلک را برای حصول بهترین نتایج انتخاب و اجرا می‌نمایند.

نکاتی برای موفقیت جراحی زیبایی پلک

اولین و مهمترین نکته مهارت و تجربه جراح است. جراحی های پلک به دلیل حساست این ناحیه و اهمیت حفظ قرینگی چشمها، باید با دقت و ظرافت زیادی انجام شوند و این مهم حاصل نمی‌گردد؛ مگر اینکه پزشک جراح از مهارت و تجربه کافی در این زمینه بهره مند باشد.همچنین در صورت متبحر بودن جراح، عوارضی مانند نتایج نامناسب، باز ماندن پلکها و خشکى چشم، گود افتادگى بيش از حد پشت پلکها و افتادگى پلکها در پی جراحی، یا دیده نخواهد شد و یا امکان ایجاد آنها به حداقل ممکن خواهد رسید.

مراقبتهای قبل از جراحی زیبایی پلک

بیماریها

ابتلا به برخی از بیماری ها، به ویژه اگر تحت کنترل نباشند؛ می‌تواند مانع انجام جراحی زیبایی پلک شود. مبتلایان به بیماری های خود ایمنی، دیابت و فشار خون کنترل نشده، لوپوس، افراد مبتلا به خشکی چشم، و همچنین افرادی که با مشکل عدم بهبود زخم مواجه هستند؛ بهتر است تحت جراحی قرار نگیرند.

مصرف داروها

برخی از داروهای ضد انعقادی مانند آسپرین و پلاویکس به دلیل ماهیت تاثیری که دارند؛ موجب خونریزی و کبودی بیش از حد در جراحی می‌شوند. همچنین ويتامين E ، برخى داروهاى گياهى، امگا يا روغن ماهى و قرص سير نيز به دلیل داشتن همین خاصیت، چند روز قبل از جراحی پلک، باید تحت نظر پزشک تجویز کننده قطع شوند.

شرایط پوست

در روز عمل پوست صورت باید به طور کامل شسته و پاکیزه باشد به ویژه پلک ها و اطراف چشم. همچنین استفاده از هر نوع آرایشی در روز جراحی ممنوع می‌باشد.

مراقبتهای پس از جراحی زیبایی پلک

آدرس اینستاگرام دکتر اشراقی

جراحی ترمیمی پلک

در هر جراحی پلکی، اگر نیاز به ترمیم وجود داشته باشد؛ و این ترمیم جنبه درمانی برای دید نداشته باشد؛ و تنها برای برآورده ساختن جوانب زیبایی، نیاز به انجام آن باشد؛ ترجیح این است که 6 الی 1 سال به تعویق افتد تا پلک به شکل نهایی خود برسد.

جراحان پلاستيك و ترميمى چشم، با آشنایی به جزييات آناتومى و عملكردى پلکها، عمل های زیبایی مربوط به لیفت ابرو و پیشانی، و لیفت پلك را با تکیه بر مهارت و دانش خود، با بهترین نتایج ارائه می‌نمایند.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهنوش اسدی [ 1400-02-06 ]
دکتر اشراقی واقعا تبحر و مهارت بالایی در زمینه جراحی پلک دارند،دعای من همیشه پشت سرشونه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درد بعد از جراحی بلفاروپلاستی چقدر است؟درد بعد از جراحی بلفاروپلاستی چقدر است؟

جراحی بلفاروپلاستی می تواند نقش مهمی در هماهنگی صورت و از بین بردن آثار پیری بر چشم داشته باشد. این جراحی برای از بین بردن پف و افتادگی پلک موثر است ... ادامه مطلب

پاسخ به مهمترین سوالات درباره عمل جراحی زیبایی پلکپاسخ به مهمترین سوالات درباره عمل جراحی زیبایی پلک

در این مطلب به سولاات رایج و شایعی که درباره جراحی پلک توسط کاربردان و مراجعه کنندگان پرسیده شده است پاسخ داده می شود. ... ادامه مطلب

جراحى پلک فوقانى ( بلفاروپلاستى) چگونه انجام میشود؟جراحى پلک فوقانى ( بلفاروپلاستى) چگونه انجام میشود؟

جراحى بلفاروپلاستی پلک بالایی شامل برداشت پوست اضافه، برداشت قسمتهايی از چربى پلک در صورت نياز ، بالا بردن ابرو و تقويت عضله بالابرنده پلک است. ... ادامه مطلب

پروپتوز یا بیرون زدگی کره چشم چیست؟پروپتوز یا بیرون زدگی کره چشم چیست؟

برون ‌چشمی یا اگزوفتالمی با عنوان پروپتوز نیز شناخته می شود که اصطلاحی پزشکی برای برجستگی یا بیرون زدگی کره چشم است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465