اسلاید اصلی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحى زيبايي و پلاستيك / عمل زیبایی درشت کردن چشم یا اپی کانتال

عمل زیبایی درشت کردن چشم یا اپی کانتال

عمل زیبایی چشم یا جراحی پلاستیک چشم به مجموعه فرایندهای تهاجمی پزشکی گفته می شود که بر روی چشم اعمال می شوند تا ظاهر چشم تغییر یافته و به شکل مطلوب فرد تبدیل شود. در طی عمل زیبایی چشم، ساختارهای اطراف چشم دستکاری می شوند تا ظاهر چشم تغییر کند. انواع عمل زیبایی چشم وجود دارد که هر کدام بنابه نیاز افراد و مشکل بیان شده میتوانند به کار روند. یکی از انواع جراحی زیبایی چشم، عمل زیبایی درشت کردن چشم یا اپی کانتال است.

چشم برخی از افراد داری چین مغولی یا چین اپی کانتال است که منجر به ایجاد چشم مغولی یا شرقی می شود. شکل خاص چشم مغولی و ساختار بافت های اطراف چشم منجر می شود تا کل چشم کوچکتر دیده شود و ظاهر کوچکتر چشم منجر به ایجاد دریافت حس خستگی، کسلی و ناراحتی از چهره فرد را در پی دارد. برای حل این مشکل، جراحی اپی کانتال یا عمل زیبایی درشت کردن چشم ایجاد شده است که می تواند با ایجاد تغییر در ساختار بافتهای اطراف چشم، ظاهری زیبا و درشت تر به چشمان افراد ببخشد.

دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، با مهارت و دانش کافی، راهکارهای زیباسازی پلک را بررسی نموده، مناسب ترین روشهای عمل زیبایی چشم را برای حصول بهترین نتایج انتخاب و اجرا می‌نمایند. لطفا جهت تعیین نوبت از مطب تهران با شماره تلفن 88713593-021 - 09309095800 و مطب اصفهان با شماره تلفن 36205114-031 تماس حاصل فرمایید.

چین اپی کانتال چیست؟

چین اپی کانتال را میتوان چنین تعریف کرد: چین اپی کانتال یک تاخوردگی پوستی در پلک بالا است که گوشه داخلی چشم را می پوشاند. این تاخوردگی میتواند از بینی تا سمت داخلی ابرو ادامه یابد و منجر به ایجاد چشم شرقی یا مغولی شود. چین اپی کانتال بیشتر در مردم شرق آسیا مشاهده می شود با این حال در مردم سایر قاره ها نیز با شیوع کمتری مشاهده گردیده است. به نظر می آید وجود چین اپی کانتال برای مردم مناطق سردنشین نقش دفاعی داشته و مانع از آسیب چشم و خشکی چشم در هوای سرد میشده است. با این حال امروزه بسیاری از افراد احساس میکنند وجود چین اپی کانتال ضروری نیست و از همین رو تمایل دارند تا با عمل جراحی اپی کانتال، آن را رفع کرده و چشمانی درشت داشته باشند.

عمل زیبایی درشت کردن چشم یا اپی کانتال

عمل زیبایی درشت کردن چشم یا اپی کانتال

در طی عمل زیبایی اپی کانتال، چین اپی کانتال برداشته می شود و همین مسئله منجر به درشت تر شدن چشم ها می گردد. در صورتی که فرد شرایط زیر را داشته باشد میتواند از جراحی اپی کانتال بهره مند شود:

در طی جراحی اپی کانتال، زاویه داخلی چشم دچار تغییر شده و چین اپی کانتال حذف می شود تا چشمان فرد شکل درشتی به خود بگیرد. البته جراحی دیگری نیز وجود دارد که کانتوپلاستی نام دارد و در آن کانتال بیرونی چشم دستکاری می شود. تفاوت اپی کانتوپلاستی و کانتوپلاستی در محل ایجاد برش و شکل نهایی چشم است.

هزینه عمل اپی کانتال

فاکتورهای تعیین کننده هزینه عمل اپی کانتال برای افراد مختلف تفاوت دارند؛ از همین رو بیان هزینه مشخص برای یک عمل معین برای افراد مختلف دشوار است. هزینه عمل اپی کانتال به مرکز درمانی، هزینه های قبل و بعد از عمل، شهر، پوشش احتمالی بیمه و ... وابسته است.

 آدرس اينستاگرام دکتر بهرام اشراقي

عمل پلک بالا و پایین

عمل پلک را بصورت عمومی بلفاروپلاستی می نامیم. بلفاروپلاستی در سنین بالاتر که پوست اطراف چشم دچار آسیب شده است طرفداران بیشتری دارد. در سنین بالاتر که سلولها پیر می شوند، تولید پروتئین هایی که مسئول استحکام پوست هستند کاهش می یابد، از همین رو پوست شل می شود. در صورتی که توده چربی پشت پوست چشم تجمع یابد، به دلیل نبود استحکام کافی در پوست، حالت پف کرده در چشم ایجاد میکند. در این موارد میتوان مشکلات مختلف پلک بالا و پایین را با بلفاروپلاستی پلک بالا و بلفاروپلاستی پلک پایین حل کرد از جمله:

در طی بلفاروپلاستی، ابتدا برش های کوچکی در پوست ایجاد میشود و سپس چربی با عضلات اضافی یا شل شده که منجر به ایجاد ظاهر نامناسب چشم می شوند دستکاری می شوند تا چشم به حالت طبیعی خود بازگردد.

انواع جراحی های زیبایی و درمانی چشم، از جمله عمل زیبایی چشم بادامی ، جزو اقداماتی هستند که توسط دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم ، با مهارت بالا و بکارگیری تکنیک درست انجام می‌شوند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت از مطب تهران با شماره های 88713593 - 09309095800 و مطب اصفهان با شماره 03136205114 تماس حاصل فرمایید.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی اطراف چشم با چه روشهایی قابل انجام است؟جوانسازی اطراف چشم با چه روشهایی قابل انجام است؟

برخی از روشهای جوانسازی دور چشم به شکل جراحی و برخی دیگر به صورت غیر جراحی و با تهاجم کمتر انجام می‌شوند. با جراحی بلفاروپلاستی، لیفت شقیقه، لیفت ابرو و پیشانی،تزریق فیلرها و بوتاکس، همچنین بکارگیری برخی از لیزرها می‌توان به جوانسازی دور چشم پرداخت ... ادامه مطلب

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین بدون بخیهجراحی بلفاروپلاستی پلک پایین بدون بخیه

بلفاروپلاستی پلک پایین یا جراحی پلک پایین بدون بخیه روشی نوین در جراحی پلک است که برای برطرف کردن پف زیر چشم یا کیسه‌های چربی زیر چشم مؤثر است. ... ادامه مطلب

درد بعد از جراحی بلفاروپلاستی چقدر است؟درد بعد از جراحی بلفاروپلاستی چقدر است؟

جراحی بلفاروپلاستی می تواند نقش مهمی در هماهنگی صورت و از بین بردن آثار پیری بر چشم داشته باشد. این جراحی برای از بین بردن پف و افتادگی پلک موثر است ... ادامه مطلب

روش نوین جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستیروش نوین جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستی

جراحی زیبایی پلک پایین بدون برش یک روش انقلابی است که دنیای جراحی پلاستیک را تغییر داده است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465