اسلاید اصلی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / پیشگیری از گلوله شدن فیلر در زیر چشم

پیشگیری از گلوله شدن فیلر در زیر چشم

گلوله شدن یا برجستگى و نامنظمى فیلر زیر چشم پس از تزریق اگرچه مشکل شایعی نیست و خطری جدی برای سلامتی فرد ایجاد نمی‌کند اما زمانی که ایجاد شود می‌تواند موجب ناراحتی و آزار افراد گردد و آنان را از نتیجه‌ی تزريق خود ناراضی بگرداند. برجستگى و نامنظمى فیلر در زیر چشم ممکن است به دلیل ایجاد کبودی باشد که با رفع کبودی، این برجستگى و نامنظمى نیز رفع می‌گردد. پس از تزریق انواع فیلرها به زیر چشم، گلوله‌ای شدن آن ممکن است ایجاد شود و می‌توان گفت که این مسئله بعنوان یک مشکل شایع شناخته می‌شود که افراد زیادی در روزهای پس از تزریق آن را گزارش می‌دهند. با این حال راهکارهایی وجود دارند که می‌توانند احتمال ایجاد این گلوله ها را کاهش دهند. در این مطلب دلایل برجستگى و نامنظمى فیلر زیر چشم را بیان کرده و راهکارهای کاهش احتمال ایجاد آنها را بیان خواهیم کرد.

از روشهای جوانسازی اطراف چشم تزریق ژل و بوتاکس است که توسط دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، با مهارت بالا و بکارگیری تکنیک درست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت از مطب تهران با شماره های 88713593 - 09309095800 و مطب اصفهان با شماره 03136205114 تماس حاصل فرمایید.

دلایل گلوله شدن فیلر چشم چیست؟

همانگونه که اشاره گردید برجستگى و نامنظمى فیلر چشم ممکن است برای بسیاری از افراد پس از تزریق فیلر رخ دهد. با این حال ممکن است عوامل زیر باعث افزایش احتمال برجستگى و نامنظمى فیلر شوند. از جمله‌ی این عوامل می‌توان به موارد زیراشاره نمود:

پیشگیری از گلوله شدن فیلر در زیر چشم

چگونه از برجستگى و نامنظمى فیلر چشم پیشگیری کنیم؟

برای جلوگیری از برجستگى و نامنظمى فیلر زیر چشم بهتر است موارد زیر را رعایت کرد:

در صورتی که متوجه وجود گلوله‌های مرتبط با فیلر شدیم چه کار بکنیم؟

در صورتی که فرد احساس کند فیلرها بصورت گلوله‌ای در آمده‌اند بهتر است احتمال عفونت را در نظر گرفته و به پزشک مراجعه نمایند. علائم عفونت شامل قرمزی، حساسیت محل تزریق به فشار، ورم محل تزریق و درد است. البته احتمال ایجاد عفونت اگرچه کم است اما در صورت بی توجهی به آن ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد نماید.

در صورت ایجاد گلوله در فیلرها، بهتر است فرد خونسردی خود را حفظ نماید زیرا معمولا این عارضه در روزهای ابتدایی پس از تزریق یک رخداد عادی تلقی می‌شود.
در صورتی که گلوله‌ای شدن فیلر با چشم قابل مشاهده است می‌توان با مشورت پزشک و بصورت نرم و آهسته محل گلوله شدن را مالش داد. در صورتی که پس از 2 هفته ماساژ محل برجستگى و نامنظمى، این توده‌ها برطرف نشوند بهتر است به پزشک مراجعه نمود.

جراحان پلاستيك و ترميمى چشم برای جوانسازی اطراف چشم ممکن است از روشهایی مانند بلفاروپلاستی پلک فوقانی و تحتانی، جراحی لیفت شقیقه، جراحی لیفت ابرو و روشهای غیر جراحی مانند تزریق ژل و بوتاکس استفاده نمایند. باید توجه داشته باشید؛ انجام این روشها به ویژه در نواحی اطراف چشم، اگر توسط پزشک متخصص و مجرب انجام نشود، می‌تواند عوارض ناخوش آیندی به همراه داشته باشد.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درد بعد از جراحی بلفاروپلاستی چقدر است؟درد بعد از جراحی بلفاروپلاستی چقدر است؟

جراحی بلفاروپلاستی می تواند نقش مهمی در هماهنگی صورت و از بین بردن آثار پیری بر چشم داشته باشد. این جراحی برای از بین بردن پف و افتادگی پلک موثر است ... ادامه مطلب

جراحی پی آر کی و عمل لازک چه تفاوتهایی با هم دارند؟جراحی پی آر کی و عمل لازک چه تفاوتهایی با هم دارند؟

لازک و پی آر کی دو نوع عمل جراحی برای اصلاح عیوب انکساری چشم محسوب میشوند. ... ادامه مطلب

عوارض جراحی کانتوپلاستی یا چشم گربه ای چیست؟عوارض جراحی کانتوپلاستی یا چشم گربه ای چیست؟

جراحی کانتوپلاستی یا چشم گربه ای نوعی از جراحی است که در طی آن عضلات و رباط‌های حمایتی پلک در گوشه‌ی چشم جراحی شده و سفت می‌شوند. این جراحی که همراه با تغییر شکل چشم است نباید با جراحی کانتوپکسی اشتباه گرفته شود. در جراحی کانتوپکسی تغییر شکلی در چشم ایجاد نمی‌شود ... ادامه مطلب

انواع عفونتهای چشمی و روشهای درمان آنانواع عفونتهای چشمی و روشهای درمان آن

عفونت چشم وقتی اتفاق می افتد که باکتری ها، ویروس ها یا قارچ ها به بخشی از چشم یا نواحی اطراف آن حمله کنند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465