بلفاروپلاستی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحى زيبايي و پلاستيك / بلفاروپلاستی پلک پایین بدون جراحی با پلکسر یا پلاسما جت

بلفاروپلاستی پلک پایین بدون جراحی با پلکسر یا پلاسما جت

با افزایش سن، پوست به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی و بافت چربی خود را از دست می‌‌دهد که این وضعیت باعث می‌‌شود که پلک پایین پف کرده و متورم به همراه تعدادی چین چروک به نظر برسد. جراحی پلک پایین می‌تواند به ایجاد ظاهری بهتر و جوان کمک کند. بلفاروپلاستی پلک پایین یک عمل جراحی است که به اصلاح افتادگی پوست چربی اضافه و چین پلک پایین کمک می‌کند. بسیاری از افراد از جراحی باز به ویژه جراحی پلک ترس دارند؛ چون در ناحیه حساس و ظریفی انجام می‌گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

این افراد اغلب به دنبال شیوه‌ای از بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی هستند که بتوانند بدون بیهوشی عمومی یا جراحی باز و خطرات آن، ظاهر چشم‌ها و اطراف آن را بهبود بخشند. بلفاروپلاستی غیر جراحی، بدون برش، بدون از بین بردن و برداشت مستقیم پوست اضافی یا پلک‌ها انجام می‌شود. به عنوان مثال پلکسر یکی از این روش های غیر جراحی است. این وسیله دستگاهی نوآورانه و انقلابی در عمل زیبایی محسوب می‌شود که پلاسما را به پوست منتقل می‌کند و پلاسما بدون اینکه روی بافت‌های عمیق‌تر تأثیر بگذارد، تنها روی سلول‌های پوستی اثر خود را بر جای می‌گذارد. طی این روش، سطح پوست توسط دستگاه به صورت نقطه نقطه سوزانده می شود که طی آن بخش هایی از لایه عمقی پوست تبخیر می گردد و در نتیجه منجر به جمع شدن و لیفت پوست می شود.

کاربرد بلفاروپلاستی بدون جراحی پلک پایین

روشهای بلفاروپلاستی پلک پایین بدون جراحی

تزریق فیلر

برخی از جراحان از تزریق فیلر برای بهبود ظاهر زیر چشم استفاده می‌کنند. اکثر فیلرهایی که برای درمان زیر چشم به کار می‌‌روند که حاوی هیالورونیک اسید هستند و برای ایجاد ظاهری بهتر در زیر چشم مورد استفاده قرار می‌‌گیرند.

لیزر

پزشک توسط لیزر، لایه های رویی پوست و چین و چروک های اطراف آن را از بین می برد و به دلیل کلاژن سازی پوست، سلول های قدیمی از بین می روند و در عوض سلول های جدید رشد می کنند که همین امر باعث صاف شدن و سفت شدن پوست می شود و در گذر زمان بازسازی کلاژن باعث درمان افتادگی و پف پلک می شود.

بلفاروپلاستی پلک پایین بدون جراحی با پلکسر یا پلاسما جت

استفاده از نخ لیفت

در روش درمان افتادگی پلک با نخ، پزشک با ایجاد برش های بسیار ریزی بخیه هایی را در زیر سطح پوست قرار می دهد که این روش باعث کشیدگی پوست پلک و تحریک کلاژن سازی و سفت شدن پلک ها می شود.

کربوکسی تراپی

در روش کربوکسی تراپی، کربن دی اکسید پزشکی به ناحیه‌ی زیر چشم تزریق می‌‌شود. در کربوکسی با افزایش جریان خون در پلک، حلقه تیره دور چشم و پف زیر چشم بهبود پیدا می‌کند.

اندولیفت دور چشم

در روش اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانو متر استفاده می‌ شود که یک نور مادون قرمز در آن بوده و طول موج آن بیشترین اثر را روی آب و چربی ‌های موجود در بافت پوست خواهد گذاشت. این روش با ذوب کردن چربی های اضافی پوست باعث سفت تر شدن آن می شود. این روش می تواند پف زیر چشم را درمان کند و مزیتی که دارد، کم تهاجم و بدون نیاز به بیهوشی است.

اندولیزر

در روش اندولیزر که بر پایه لیزر می باشد دارای کمترین تهاجم و بدون نیاز به برش یا بخیه در ناحیه صورت می باشد. با استفاده از اندولیزر که آب میان بافتی را هدف قرار می دهد، سلول های چربی با ایجاد کردن گره های لیفت در قسمت زیر چشم با تحریک الاستین و کلاژن سازی در ناحیه مداخله سبب لیفت شدن پوست آن ناحیه و رفع پف زیر چشم می شود.

پلکسر پلک

در این روش، از دستگاهی موسوم به دستگاه پلکسر بهره گرفته می شود. در بخش انتهایی این دستگاه که با پوست شما تماس غیر مستقیم پیدا می کند، سری نوک تیزی طراحی شده است که از طریق آن، پلاسمای تولید شده توسط دستگاه پلکسر به پوست می رسد. پلاسما ماده ای است که ویژگی های خاصی دارد و می تواند باعث انقباض پوست و در نتیجه لیفت آن گردد. برای انجام پلکسر پلک و درمان افتادگی آن، دایره های قهوه ای شکل کوچکی بر روی پوست این بخش ایجاد می شوند و این اقدام خاصیت کشانندگی دارد.

آمادگی جهت بلفاروپلاستی پلک پايین بدون جراحی

بلفاروپلاستی یک روش زیباسازی و درمانی است. به همین دلیل، بررسی دقیق پاتولوژیک و فارماکولوژیک برای درک اینکه آیا بیمار داروهایی مصرف می‌کند که ممکن است منع انجام عمل را داشته باشند یا باید چند روز قبل آن داروها قطع شوند، ضروری است. قبل از انجام جراحی بلفاروپلاستی، لازم است از مصرف موادی که می‌توانند عوارض جانبی ایجاد کنند خودداری شود. این مورد در مورد داروهای ضد انعقاد و ضد پلاکت (مثلا آسپرین) است که باید طی دو هفته قبل و بعد از عمل با داروهای دیگر جایگزین شوند.

آدرس اينستاگرام دکتر بهرام اشراقي

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی بدون جراحی

هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی

هزینه جراحی پلک پایین بر اساس نوع پزشک، تخصص جراح، تجهیزات، وسایلی که برای جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد، محل انجام جراحی و وسعت جراحی پلک تعیین می‌شود.

برای آگاهی از تفاوت ها و تشابه جراحی لیفت شقیقه و لیفت آندوسکوپی پیشانی روی لینک کلیک کنید.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رستمی [ 1402-08-09 ]
با سلام جناب دکتر من می خواستم بدونم نظر شما نسبت به پلاسما جت و پلکسر چی هست؟! آیا راه درمان مورد اطمینانی هست و اینکه کدوم روش بهتره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بلفاروپلاستی پلک پایین بدون جراحی با پلکسر یا پلاسما جتبلفاروپلاستی پلک پایین بدون جراحی با پلکسر یا پلاسما جت

بلفاروپلاستی پلک پایین یک عمل جراحی است که به اصلاح افتادگی پوست چربی اضافه و چین پلک پایین کمک می‌ کند ... ادامه مطلب

پاسخ به مهمترین سوالات درباره عمل جراحی زیبایی پلکپاسخ به مهمترین سوالات درباره عمل جراحی زیبایی پلک

در این مطلب به سولاات رایج و شایعی که درباره جراحی پلک توسط کاربردان و مراجعه کنندگان پرسیده شده است پاسخ داده می شود. ... ادامه مطلب

عوارض جراحی کانتوپلاستی یا چشم گربه ای چیست؟عوارض جراحی کانتوپلاستی یا چشم گربه ای چیست؟

جراحی کانتوپلاستی یا چشم گربه ای نوعی از جراحی است که در طی آن عضلات و رباط‌های حمایتی پلک در گوشه‌ی چشم جراحی شده و سفت می‌شوند. این جراحی که همراه با تغییر شکل چشم است نباید با جراحی کانتوپکسی اشتباه گرفته شود. در جراحی کانتوپکسی تغییر شکلی در چشم ایجاد نمی‌شود ... ادامه مطلب

جراحى پلک فوقانى ( بلفاروپلاستى) چگونه انجام میشود؟جراحى پلک فوقانى ( بلفاروپلاستى) چگونه انجام میشود؟

جراحى بلفاروپلاستی پلک بالایی شامل برداشت پوست اضافه، برداشت قسمتهايی از چربى پلک در صورت نياز ، بالا بردن ابرو و تقويت عضله بالابرنده پلک است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465