اسلاید اصلی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / چگونه ماندگاری بوتاکس را افزایش دهیم؟

چگونه ماندگاری بوتاکس را افزایش دهیم؟

این سوال که چگونه ماندگاری بوتاکس را افزایش دهیم ذهن بسیاری از افرادی که از روشهای موقتی جوانسازی پوست استفاده میکنند را درگیر میکند. ماندگاری بوتاکس یکی از دغدغه های افرادی است که از این روش جوانسازی پوست برای رفع مشکلات پوست خود استفاده کرده اند، زیرا بوتاکس نیز مانند تزریق فیلر و ژل یک روش موقتی برای رفع چین و چروک پوست است و پس از چند ماه تاثیر آن بصورت خودبخودی از بین میرود و نیاز است تا هر چند ماه یکبار نسبت به تزریق مجدد این ماده اقدام شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

از همین رو افزایش ماندگاری بوتاکس و بهبود دوره ماندگاری این ماده در بدن میتواند علاوه بر کاهش هزینه های جوانسازی پوست، در بهبود کیفیت پوست نیز موثر باشد. در این مطلب قصد داریم تا به این پرسش پاسخ دهیم که چگونه ماندگاری بوتاکس را افزایش دهیم، بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه ماندگاری بوتاکس را افزایش دهیم؟

امروزه روشی وجود ندارد که بتواند ماندگاری دائمی برای بوتاکس فراهم کند. با این حال روشهایی وجود دارند که باعث افزایش ماندگاری بوتاکس میگردند. از جمله این روشها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

ماندگاری بوتاکس

ماندگاری ژل وبوتاکس

ماندگاری بوتاکس و ژل موقتی است، به این معنی که پس از چند ماه تاثیر آنها از بین میرود و پوست به حالت قبلی خود باز میگردد. معمولا بوتاکس بین 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد که بسته عوامل مختلف میتواند کمترین یا بیشترین ماندگاری را تجربه کرد. ماندگاری ژل کمی بیشتر از بوتاکس است و انتظار میرود بطور متوسط بین 8 تا 12 ماه ماندگاری داشته باشد.

بهترین زمان تمدید بوتاکس

بهترین زمان تمدید بوتاکس به سن شخص، وضعیت پوست، هدف از تزریق بوتاکس و مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس بستگی دارد. بصورت عمومی توصیه میشود تا حداقل سه ماه پس از تزریق بوتاکس تزریقی صورت نگیرد. پس از 4 تا 5 ماه بعد از تزریق بوتاکس میتوان آن را تمدید کرده و تزریق بوتاکس دوم را انجام داد. همانطور که اشاره گردید این توصیه ها از شخصی به شخص دیگر متفاوت بوده و نیاز است تا برای آگاهی از بهترین زمان تمدید بوتاکس به پزشک متخصص مراجعه شود تا بر اساس وضعیت پوست افراد تصمیم گیری گردد.

آدرس اينستاگرام دکتر بهرام اشراقي

بعد از بوتاکس چه کرمی استفاده کنیم

لازم است تا حداقل یک روز پس از تزریق بوتاکس از هر گونه مالش صورت، حتی به آرامی، خودداری شود. بنابراین حداقل تا یک روز پس از تزریق بوتاکس استفاده از انواع کرم ها و مواد آرایشی ممنوع است. پس از آن توصیه میشود تا از کرم های ضدآفتاب از جمله هنگام بیرون رفتن از منزل استفاده گردد. هنگام استفاده از کرم ها باید توجه شود تا به آرامی و بدون ایجاد فشار بر روی پوست کشیده شوند. توصیه میشود تا چند روز اول پس از تزریق بوتاکس از مواد آرایشی استفاده نکنید، زیرا ممکن است منجر به افزایش التهاب پوست گردد. همچنین پس از تزریق بوتاکس، پوست دچار خشکی میشود که میتوان از کرم های مرطوب کننده پوست استاندارد استفاده نمود.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت تمپورال ابرو و چشم یا لیفت شقیقه چیست؟لیفت تمپورال ابرو و چشم یا لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه که به آن لیفت تمپورال ابرو و چشم نیز گفته می‌شود؛ روشی است که همزمان با لیفت یک سوم خارجی ابرو، شامل فرآیند ایجاد تغییرات در ناحیه پیشانی و تا حدودی باز شدن خطوط پنجه کلاغی گوشه خارجی چشم نیز می‌شود ... ادامه مطلب

بلفاروپلاستی پلک شرقی چگونه است؟بلفاروپلاستی پلک شرقی چگونه است؟

بلفاروپلاستی پلک شرقی یکی از جراحی‌های زیبایی پلک چشم است که به دلیل تفاوت ساختاری بین پلک افراد متفاوت ابداع شده است. این جراحی در کشورهای شرق آسیا مانند کره‌ی جنوبی و تایوان طرفداران زیادی دارد و در سایر کشورها نیز بر اساس نیاز کاربردهایی پیدا کرده است. برای آشنایی بیشتر با این جراحی ابتدا بهتر اس ... ادامه مطلب

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین بدون بخیهجراحی بلفاروپلاستی پلک پایین بدون بخیه

بلفاروپلاستی پلک پایین یا جراحی پلک پایین بدون بخیه روشی نوین در جراحی پلک است که برای برطرف کردن پف زیر چشم یا کیسه‌های چربی زیر چشم مؤثر است. ... ادامه مطلب

لازک یا لیزیک، کدام بهتر است؟لازک یا لیزیک، کدام بهتر است؟

عمل جراحی چشم به وسیله ی لیزر، به فرایندی گفته می شود که با یک پرتوی متمرکز نور معروف به لیزر، لایه شفاف چشم برای داشتن یک دید بهتر تغییر داده می شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465