بلفاروپلاستی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / تزریق بوتاکس چشم گربه ای چیست؟

تزریق بوتاکس چشم گربه ای چیست؟

ایجاد شکل چشم گربه ای در چشم ها با روشهای مختلفی میسر است. شاید اسم عمل چشم گربه ای را شنیده باشید اما تنها روش ایجاد چشم گربه ای، عمل جراحی نیست و امروزه با تزریق بوتاکس نیز میتوان شکل چشم ها را به حالت چشم گربه ای در آورد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با چشم گربه ای، تزریق بوتاکس چشم گربه ای، مزایا، ماندگاری و هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای آشنا کنیم، بنابراین با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب میخوانید

بوتاکس چشم گربه ای

بوتاکس چشم گربه ای یکی از روشهای زیبایی چشم است که در طی آن با استفاده از تزریق بوتاکس، شکل چشم ها تغییر یافته و با کشیدن انتهای آنها به سمت بالا، شکل چشم گربه ای ایجاد میگردد. در اطراف چشم عضلاتی وجود دارند که ناحیه ابرو را به سمت پایین میکشند. در صورتی که عملکرد این عضلات مختل شود، عضلات دیگری که مسئول بالاکشیدن ابروها هستند عملکرد بهتری نشان داده و ناحیه ابرو به سمت بالا رفته و حالت چشم گربه ای ایجاد میشود.

عملکرد عضلاتی را که ناحیه ابرو را پایین میکشند میتوان با بوتاکس مختل کرد زیرا بوتاکس بعنوان یک ماده سمی شناخته میشود که میتواند منجر به فلج موقتی عضلات شود و از همین ویژگی بوتاکس در پزشکی زیبایی استفاده میگردد. بوتاکس چشم گربه ای علاوه بر تغییر شکل چشم ها، میتواند منجر به صاف شدن پوست و رفع افتادگی ابرو گردد و شادابی و جوانی را در ناحیه اطراف چشم ایجاد نماید.
بوتاکس چشم گربه ای یک روش تغییر شکل موقتی برای چشم است و برخلاف عمل چشم گربه ای که تاثیرات دائمی دارد، تاثیر تزریق بوتاکس پس از چند ماه از بین میرود و چشم ها به حالت قبلی خود باز میگردند. تزریق بوتاکس چشم گربه ای علاوه بر تغییر شکل چشم ها، در بهبود وضعیت چین و چروک اطراف چشم نیز موثر است.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای

مزایای بوتاکس چشم گربه ای

ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای

ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای بین افراد مختلف متفاوت است. به طور میانگین انتظار داریم تا بوتاکس چشم گربه ای بین 12 تا 18 ماه ماندگاری داشته باشد. پس از گذشت این مدت زمان، بوتاکس توسط بدن تخریب شده و شکل چشم به حالت طبیعی خود باز میگردد. ماندگاری تزریق بوتاکس در موارد دیگر مانند تزریق بوتاکس پیشانی و تزریق بوتاکس شقیقه، کمتر و بین 4 تا 6 ماه است. همچنین تاثیر تزریق بوتاکس بر روی چین و چروک اطراف چشم نیز پس از 4 تا 6 ماه از بین میرود.
علاوه بر ماندگاری کلی، لازم است تا افرادی که تزریق بوتاکس چشم گربه ای انجام داده اند، قبل از اینکه تاثیر تزریق بوتاکس به کلی از بین برود، به پزشک مراجعه نمایند تا تزریق بوتاکس آنها تکرار شود. معمولا توصیه میشود تا تزریق بوتاکس هر 3 تا 4 ماه یکبار انجام گیرد تا چین و چروک و خطوط اطراف چشم خود را نمایان نسازند و تاثیر بوتاکس از بین نرود. این مسئله از آسیب بیشتر پوست نیز جلوگیری میکند و مانع ایجاد چین و چروک جدید در پوست میگردد.

 آدرس اينستاگرام دکتر بهرام اشراقي

هزینه بوتاکس چشم گربه ای

هزینه بوتاکس چشم گربه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ میزان بوتاکس تزریق شده، تجربه پزشک، هزینه های درمانگاه و ... از جمله عواملی هستند که در هزینه بوتاکس چشم گربه ای موثر هستند. برای آگاهی از هزینه بوتاکس چشم گربه ای بهتر است تا با پزشک متخصص یا مراکز درمانی مشورت گردد.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :احمداسلامی [ 1402-04-20 ]
بوتاکس چشم گربه ای

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا عمل پی آر کی باعث خشکی چشم می شود؟آیا عمل پی آر کی باعث خشکی چشم می شود؟

عمل PRK یک نوع جراحی انکساری برای درمان نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم میباشد . ... ادامه مطلب

انواع عفونتهای چشمی و روشهای درمان آنانواع عفونتهای چشمی و روشهای درمان آن

عفونت چشم وقتی اتفاق می افتد که باکتری ها، ویروس ها یا قارچ ها به بخشی از چشم یا نواحی اطراف آن حمله کنند. ... ادامه مطلب

منظور از عیوب انکساری چشم چیست و چگونه درمان می شود؟منظور از عیوب انکساری چشم چیست و چگونه درمان می شود؟

عیوب انکساری چشم در دو دهه اخیر جز بیماری های رایج محسوب شده است که افراد در رنج ‌های سنی مختلف به آن دچار شده اند. ... ادامه مطلب

آیا بلفاروپلاستی پلک فوقانی بدون عمل جراحی امکان پذیر است؟آیا بلفاروپلاستی پلک فوقانی بدون عمل جراحی امکان پذیر است؟

در برخی از موارد با تشخیص پزشک، میتوان عمل بلفاروپلاستی پلک بالایی را بدون نیاز به جراحی و با لیزر انجام داد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465