بلفاروپلاستی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحى زيبايي و پلاستيك / جراحی زیبایی پلک در چه مواردی انجام می شود؟

جراحی زیبایی پلک در چه مواردی انجام می شود؟

چشم ها دریچه ای به دنیای بیرون هستند. علاوه بر این، چشم ها تاثیر فراوانی در انتقال حس افراد به دیگران دارند. چشم های پف کرده حس خستگی و ناراحتی را منتقل می کنند در حالی که چشم های کشیده تر جذابیت بیشتری دارند. از همین رو افرادی که با گذشت سن دچار آسیب پوست اطراف چشم می شوند از تغییرات منفی ایجاد شده در ظاهر خود گلایه میکنند و به دنبال روشهای مراقبت از پوست دور چشم و نیز روشهای زیبایی چشم می گردند تا بتوانند شادابی و جذابیت طبیعی چشم خود را بازیابند.
جراحی زیبایی پلک یکی از انواع جراحی های زیبایی چشم است که هدف از آن ایجاد تغییر در ساختار پلک و بهبود وضعیت آن است. جراحی زیبایی پلک را در اصطلاح پزشکی، بلفاروپلاستی می نامیم. با گذشت زمان وافزایش سن، سلولهای بدن رو به پیری می روند. روند پیری در سلولها با کاهش تولید برخی پروتئین ها و نیز کاهش کیفیت پروتئین تولیدی همراه است. پروتئین های مختلفی توسط سلولهای پوست تولید می شوند که وظیفه استحکام بخشیدن و حفظ خاصیت کشسانی مناسب در سلولهای پوست را بر عهده دارند. از جمله این پروتئین ها میتوان به کلاژن و الاستین اشاره کرد. با پیری سلولها و کاهش میزان و کیفیت پروتئینهای تولیدی، پوست استحکام خود را از دست میدهد؛ بنابراین زمانی که توده چربی یا بافت عضلانی از پشت پوست به آن نیرو وارد کند و وزن خود را بر روی پوست بیاندازد، پوست در مقابل نیروی وارده مقاومت مناسبی نداشته و حالت پف کرده ایجاد میشود. علاوه بر این، کاهش کیفیت پوست اطراف چشم منجر به سیاهی دور چشم می شود که این مسئله نیز تاثیرات منفی بر ظاهر افراد دارد.

دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، با مهارت و دانش کافی، راهکارهای زیباسازی پلک را بررسی نموده، مناسب ترین روشهای جراحی زیبایی پلک را برای حصول بهترین نتایج انتخاب و اجرا می‌نمایند. لطفا جهت تعیین نوبت از مطب تهران با شماره تلفن 88713593-021 - 09309095800 و مطب اصفهان با شماره تلفن 36205114-031 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای جراحی زیبایی پلک

پوست اطراف چشم به علت اینکه ظریف ترین و حساس ترین بخش پوست بدن است آسیبهای واردشده را به سرعت بروز میدهد. از جمله مشکلات مرتبط با اطراف چشم، مشکلات مرتبط با پلک است. رفع مشکلات مرتبط با پلک با جراحی بلفاروپلاستی انجام میشود که کاربردهای متنوعی دارد. از جمله کاربردهای جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

علاوه بر این موارد، جراحی بلفاروپلاستی را میتوان همزمان با سایر جراحی های چشم مانند لیفت ابرو، لیفت گونه، لیفت صورت و ... نیز انجام داد تا نتایج آن بیشترین تاثیر را در جوانسازی پوست اطراف چشم داشته باشد.

جراحی پلک افتاده

برای رفع افتادگی پلک با جراحی بلفاروپلاستی مراحل زیر در طی جراحی طی میشوند:

جراحی زیبایی پلک

هزینه جراحی زیبایی پلک

برآورد هزینه جراحی زیبایی پلک به نوع مرکز درمانی، پزشک و عوامل دیگری وابسته است که مشخص کردن قیمت معین برای جراحی را بدون معاینه دشوار میکند. بهتر است برای ارزیابی هزینه نهایی جراحی زیبایی پلک با پزشک متخصص مشورت گردد.

عوارض جراحی پلک چشم

بلفاروپلاستی اگرچه یک جراحی ایمن است با این حال مانند هر نوع جراحی دیگری عوارضی به همراه دارد که لازم است تا شناخته شده و با کنترل آنها از ایجاد آسیب های جدی تر جلوگیری شود. بیشتر افراد عوارض خفیف تا متوسطی را پس از جراحی تجربه می کنند و عوارض جدی تر به ندرت ایجاد می شوند. از جمله عوارض جراحی پلک چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوارض کمتر شایع جراحی زیبایی پلک شامل موارد زیر است:

  1. بی حسی در پلک
  2. تاری دید
  3. دوبینی چشم
  4. مشکل در بستن چشم
  5. اشک آلودگی بیش از حد چشم
  6. عفونت محل جراحی

آدرس اينستاگرام دکتر بهرام اشراقي

لیفت چشم و ابرو

لیفت ابرو که لیفت پیشانی یا جوانسازی پیشانی نیز نامیده می شود یک روش جوانسازی صورت است که منجر به لیفت یا کشیدگی ابروها می شود. این جراحی بر روی پیشانی، ابروها و ناحیه اطراف چشم تاثیر دارد. کاربرد لیفت ابرو معمولا در موارد زیر است:

لیفت ابرو را میتوان با جراحی های دیگری مانند جراحی زیبایی پلک یا جراحی لیفت صورت و گونه انجام داد. روشهای لیفت ابرو متنوع هستند. از جمله روشهای لیفت ابرو میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

انواع جراحی های زیبایی و درمانی چشم، از جمله عمل زیبایی چشم بادامی ، جزو اقداماتی هستند که توسط دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم ، با مهارت بالا و بکارگیری تکنیک درست انجام می‌شوند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت از مطب تهران با شماره های 88713593 - 09309095800 و مطب اصفهان با شماره 03136205114 تماس حاصل فرمایید.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع عفونتهای چشمی و روشهای درمان آنانواع عفونتهای چشمی و روشهای درمان آن

عفونت چشم وقتی اتفاق می افتد که باکتری ها، ویروس ها یا قارچ ها به بخشی از چشم یا نواحی اطراف آن حمله کنند. ... ادامه مطلب

درد بعد از جراحی بلفاروپلاستی چقدر است؟درد بعد از جراحی بلفاروپلاستی چقدر است؟

جراحی بلفاروپلاستی می تواند نقش مهمی در هماهنگی صورت و از بین بردن آثار پیری بر چشم داشته باشد. این جراحی برای از بین بردن پف و افتادگی پلک موثر است ... ادامه مطلب

تزریق فیلر برای جوانسازی زیر چشمتزریق فیلر برای جوانسازی زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم، یکی از روشهای غیر جراحی جوانسازی در این ناحیه است که با بکارگیری متریالهای مختلف، می‌تواند نتایج بسیار چشمگیری داشته باشد. در این مطلب به ساختار انواع فیلرها، نحوه استفاده از این مواد و تاثیر تزریق آنها در جوانسازی زیر چشم می‌پردازیم ... ادامه مطلب

آیا بلفاروپلاستی درمان دائمی و قطعی افتادگی پلک است؟آیا بلفاروپلاستی درمان دائمی و قطعی افتادگی پلک است؟

بلفاروپلاستی یکی از انواع جراحی های بسیار مؤثر و محبوب می باشد که باعث رفع نشانه های پیری پوست اطراف چشم و جوانسازی پلک های بالا و پایین میشود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465