بلفاروپلاستی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / تزریق فیلر زیر چشم چگونه انجام می شود؟

تزریق فیلر زیر چشم چگونه انجام می شود؟

تزریق فیلر به زیر چشم یکی از روش‌های جوانسازی پوست است که به شکل کم تهاجم انجام می‌شود. منظور از روش کم تهاجمی این است که برخلاف جراحی، نیازی به برش پوست نیست. همچنین برخلاف مصرف قرص و سایر داروها، روش غیرتهاجمی نیز محسوب نمی‌شود. روشهای کم تهاجم به دلیل آسیب پایین به بدن، جای زخم ناچیز و عوارض جانبی پایین پس از تزریق، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.

از روشهای جوانسازی اطراف چشم تزریق فیلر و بوتاکس است که توسط دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، با مهارت بالا و بکارگیری تکنیک درست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت از مطب تهران با شماره های 88713593 - 09309095800 و مطب اصفهان با شماره 03136205114 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

قبل از تزریق فیلر لازم است تا وضعیت پلک پایین توسط پزشک بررسی شود. همچنین ساختار، استحکام و ضخامت پوست زیر چشم قبل از تزریق سنجش می‌شود و نوع مناسب فیلر برای فرد پیشنهاد می‌شود. فیلر استفاده شده برای زیر چشم در بیشتر موارد از جنس هیالورونیک اسید است.

فرایند عمومی تزریق فیلر زیر چشم بصورت زیر انجام می‌گیرد:

تزریق فیلر زیر چشم

عوارض فیلر زیر چشم

می‌توان گفت تمام روش‌های درمانی با عوارضی همراه هستند. تزریق فیلر به زیر چشم نیز ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. اگرچه این عوارض معمولا جدی یا خطرناک نیستند اما ممکن آزاردهنده باشند. در برخی موارد نادر نیز تزریق فیلر زیر چشم ممکن است منجر به از دست رفتن بینایی شود. از جمله عوارض فیلر زیر چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوارض معمول تزریق فیلر زیر چشم معمولا مشکلی جدی ایجاد نمی‌کنند و قابل پیشگیری یا درمان هستند. اما در صورتی که علائم بصورت ورم افزایش یابنده، تشدید ورم محل تزریق، بی‌حسی پایدار محل تزریق، درد شدید، عفونت، تغییر وضعیت بینایی، توده‌های گلوله‌ای دردناک در زیر پوست و حساسیت به فیلر ایجاد شوند حتما با پزشک مشورت گردد.

درباره کانتوپلاستی ، جراحی چشم گربه ای یا چشم روباهی و چشم آسیای شرقی بیشتر بدانید ...

قیمت فیلر زیر چشم

در حال حاضر فیلرهای استاندارد و محبوب توسط چندین شرکت خارجی تولید می‌شوند بنابراین قیمت فیلر با تغییر ارزش ریال تغییر می‌کند. همچنین میزان مورد نیاز فیلر، هزینه‌ی تزریق، موضع تزریق و هزینه‌ی جانبی تزریق نیز بر قیمت نهایی تزریق موثر هستند. برای آگاهی از هزینه‌ی نهایی تزریق فیلر زیر چشم بهتر است با پزشک مشورت گردد.

اینستاگرام دکتر اشراقی

ماندگاری فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم تاثیر موقتی ایجاد می‌کند؛ به این معنی که برای ایجاد تاثیر دائمی لازم است تا فرایند تزریق پس از یک دوره‌ی زمانی معین، تکرار شود. ماندگاری فیلر زیر چشم می‌تواند با مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر زیر چشم تحت تاثیر زیادی قرار بگیرد بنابراین ماندگاری فیلر زیر چشم از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برخی ژل‌ها می‌توانند بین 6 ماه تا یک سال تاثیر پایدار ایجاد کنند و برخی نیز بین 2 تا 5 ماه ماندگاری دارند. همانگونه که اشاره شد اکثر فیلرهای استفاده شده در زیر چشم از جنس هیالورونیک اسید هستند که می‌تواند بین 9 ماه تا یک سال ماندگاری داشته باشد.

جراحان پلاستيك و ترميمى چشم برای جوانسازی اطراف چشم ممکن است از روشهایی مانند جراحی لیفت ابرو ( جهت درمان افتادگی ابروجراحی لیفت شقیقه و روشهای غیر جراحی مانند تزریق فیلر و تزریق چربی زیر چشم استفاده نمایند. باید توجه داشته باشید؛ انجام این روشها به ویژه در نواحی اطراف چشم، اگر توسط پزشک متخصص و مجرب انجام نشود، می‌تواند عوارض ناخوش آیندی به همراه داشته باشد.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیکس کردن غده اشکی در جراحی پف پلک بالا (بلفاروپلاستی)فیکس کردن غده اشکی در جراحی پف پلک بالا (بلفاروپلاستی)

برای بهبود افتادگی غدد اشکی در جراحی بلفارپلاستی، معمولا جراحی به این صورت انجام می‌شود که ابتدا برشی در پلک بالایی ایجاد می‌شود. سپس غدد اشکی جابجاشده که به دلیل تفاوت رنگ خود با بافت چربی اطراف قابل تشخیص هستند دوباره به جایگاه خود که حفره‌ای در استخوان اطراف کاسه‌ی چشم است منتقل می‌شوند ... ادامه مطلب

آیا جراحی لیفت ابرو در دسته جراحی های سرپایی قرار میگیرد؟آیا جراحی لیفت ابرو در دسته جراحی های سرپایی قرار میگیرد؟

جراحی لیفت ابرو از متداول ترین و مؤثرترین روش های زیبایی صورت محسوب می شود که کاملاً ایمن و بی خطر محسوب می شود. ... ادامه مطلب

افتادگى پلک يا بلفارو پتوز چه عوارضی دارد و چگونه درمان میشود؟افتادگى پلک يا بلفارو پتوز چه عوارضی دارد و چگونه درمان میشود؟

جراحى افتادگی پلک یا پتوز به تبحر فراوان نیازداشته و صرفا توسط جراح چشم بايد انجام گيرد. با اينهمه نتايج ان به صورت پاسخ عالى ( در فاصله نيم ميلى متر از پلک مقابل) يا مناسب (در فاصله يک ميلى متر از پلک مقابل ) کاملا وابسته به عملکرد عضله است و همواره به صورت درصد، قابل بيان است ... ادامه مطلب

لازک یا لیزیک، کدام بهتر است؟لازک یا لیزیک، کدام بهتر است؟

عمل جراحی چشم به وسیله ی لیزر، به فرایندی گفته می شود که با یک پرتوی متمرکز نور معروف به لیزر، لایه شفاف چشم برای داشتن یک دید بهتر تغییر داده می شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465