اسلاید اصلی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / ماندگاری فیلر زیر چشم

ماندگاری فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم بعنوان یک فرایند ایمن شناخته می‌شود که سالیانه بر روی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان انجام می‌شود. اگرچه در ایمن‌تر بودن تزریق فیلر زیر چشم نسبت به روش‌های جراحی شکی نیست اما در هر حال، هر فرایند درمانی با مشکلات و عوارضی همراه است. تزریق فیلر زیر چشم نیز ممکن است عوارض کوتاه مدت، جزئی و در برخی موارد عوارض دائمی و غیرقابل جبران به همراه داشته باشد. آگاهی از عوارض فیلر زیر چشم می‌تواند در مدیریت بهتر شرایط پس از تزریق فیلر کمک کند.

از روشهای جوانسازی اطراف چشم تزریق فیلر و بوتاکس است که توسط دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، با مهارت بالا و بکارگیری تکنیک درست انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت از مطب تهران با شماره های 88713593 - 09309095800 و مطب اصفهان با شماره 03136205114 تماس حاصل فرمایید.

عوارض فیلر زیر چشم

متداولترین عواض فیلر زیر چشم شامل ورم محل تزریق، کبودی و در برخی موارد احساس درد و ناراحتی در محل تزریق است. این عوارض موقتی بوده و باید بصورت خودبخودی در طی چند روز برطرف شوند. انتظار داریم ورم محل تزریق تنها دو روز دوام داشته باشد. در صورتی که این عوارض با گذشت زمان کاهش نیابند و پایدار بوده یا حتی افزایش یابند باید با پزشک مشورت کرد.

عوارض فیلر زیر چشم

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

برای اینکه از عوارض فیلر زیر چشم پیشگیری شود و عوارض ایجادشده سریعتر رفع شوند می‌توان مراقبت‌های زیر را به کار برد:

فیلر زیر چشم برای چه سنی مناسب است

شاید تزریق فیلر برای بخش‌های مختلف بدن در سنین جوانی غیرضروری به نظر بیاید و افراد تصور کنند که تا قبل از ایجاد چروک، خطوط صورت، افتادگی پوست و گودی زیر چشم نیازی به فیلر نیست. با این حال مطالعات نشان می‌دهند سنین جوانی بهترین زمان برای شروع تزریق فیلر برای بخش‌های مختلف پوست هستند. فیلرها می‌توانند از ایجاد علائم مرتبط با افزایش سن جلوگیری کرده و شادابی پوست را برای مدت زمان طولانی حفظ کنند.

اگرچه وضعیت پوست افراد و سبک زندگی هر شخص با دیگری متفاوت است اما بهترین رویکرد در مورد سن مناسب برای تزریق فیلرها این است که افراد هر زمان که احساس نیاز به تزریق فیلر داشتند می‌توانند تزریق آن را شروع کنند. شروع تزریق فیلر از پس از بیست سالگی می‌تواند علائم افزایش سن را در سنین بالاتر کاهش دهد. از سنین 26 سالگی به بعد بدن شروع به کاهش کیفیت استخوان و غضروف کرده و ساختارهای استحکام بخش پوست نیز رو به کاهش می‌گذراند بنابراین تقویت پوست می‌تواند از ایجاد علائم مرتبط با کاهش کیفیت پوست جلوگیری کند.

بنابر موارد گفته شده، سن مناسب دقیقی برای تزریق فیلر نمی‌توان نام برد و افراد می‌توانند هر زمانی که احساس نیاز کردند به تزریق فیلر بپردازند. همچنین باید توجه داشت که پیشگیری بهتر از درمان است و تزریق فیلر در سنین جوانی می‌تواند تاثیرات مناسبی در پیشگیری از پیری پوست داشته باشد.

اینستاگرام دکتر اشراقی

ماندگاری فیلر زیر چشم

فیلرهای زیر چشم بسته به نوع فیلر، سبک زندگی افراد و رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر ممکن است ماندگاری متفاوتی داشته باشند. با توجه به اینکه تقریبا تمام فیلرهای زیر چشم از جنس هیالورونیک اسید هستند انتظار داریم بین 9 تا 12 ماه ماندگاری داشته باشند و پس از این زمان نیاز به تکرار تزریق فیلر خواهدبود.

جراحان پلاستيك و ترميمى چشم برای جوانسازی اطراف چشم ممکن است از روشهایی مانند جراحی لیفت ابرو ( جهت درمان افتادگی ابروجراحی لیفت شقیقه و روشهای غیر جراحی مانند تزریق فیلر و تزریق چربی زیر چشم استفاده نمایند. باید توجه داشته باشید؛ انجام این روشها به ویژه در نواحی اطراف چشم، اگر توسط پزشک متخصص و مجرب انجام نشود، می‌تواند عوارض ناخوش آیندی به همراه داشته باشد.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تفاوت اپی کانتوپلاستی و کانتوپلاستیتفاوت اپی کانتوپلاستی و کانتوپلاستی

جراحی کانتوپلاستی و اپی کانتوپلاستی روشهایی هستند که برای تغییر، تصحیح یا بهبود شکل و عملکرد چشم ها و پلک ها در رفع مشکلات ناشی از افزایش سن و عوامل دیگر مانند ژنتیک به کار می‌روند ... ادامه مطلب

آیا بیماران مبتلا به فشار چشم می توانند جراحی زیبایی پلک انجام دهند؟آیا بیماران مبتلا به فشار چشم می توانند جراحی زیبایی پلک انجام دهند؟

در صورتی که فشار چشم فرد از حالت طبیعی خارج شده و بیشتر از 21 میلی متر جیوه شود، به آن فشار چشم بالا می گویند. ... ادامه مطلب

روش نوین جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستیروش نوین جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستی

جراحی زیبایی پلک پایین بدون برش یک روش انقلابی است که دنیای جراحی پلاستیک را تغییر داده است. ... ادامه مطلب

مقایسه جراحی بلفاروپلاستی با روش غیر جراحی بلفارو با پلکسر یا پلاسما تراپیمقایسه جراحی بلفاروپلاستی با روش غیر جراحی بلفارو با پلکسر یا پلاسما تراپی

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک یکی از انواع جراحی های زیبایی صورت می باشد که به منظور جوانسازی یا بهبود ظاهر پلک های بالا یا پایین انجام می گیرد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465