بلفاروپلاستی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحى زيبايي و پلاستيك / عمل لیفت ابرو با جراحی چگونه انجام میشود؟

عمل لیفت ابرو با جراحی چگونه انجام میشود؟

با افزایش سن، به تدریج سلول‌ها دچار پیری می‌شوند و سلول‌های پوست در اثر این پیری خاصیت کشسانی خود را از دست می‌دهند. همین مسئله باعث می‌شود تا شل شده و دچار افتادگی شوند. افتادگی ابرو علاوه بر ایجاد ظاهری نامطلوب در چهره، برخی اوقات با دید فرد از جمله دید جانبی او اختلال ایجاد می‌کنند. با این حال افتادگی ابرو مشکلی نیست که نتوان آن را حل نمود. روش‌های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارند که شامل لیفت ابرو با روش غیرجراحی و لیفت ابرو با جراحی است. در این مطلب به انواع لیفت ابرو با جراحی اشاره‌ای کرده و ماندگاری و عوارض لیفت ابرو با جراحی را بررسی خواهیم نمود.

دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، با مهارت و دانش کافی، راهکارهای زیباسازی ابرو و چشم را بررسی نموده، مناسب ترین روش لیفت ابرو و پیشانی را برای حصول بهترین نتایج انتخاب و اجرا می‌نمایند.

انواع جراحی برای لیفت ابرو

روش‌های مختلفی برای جراحی ابرو وجود دارند که بسته به وضعیت فرد و نیاز او انتخاب می‌شوند. از جمله روش‌های جراحی لیفت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

عوارض لیفت ابرو

ماندگاری لیفت ابرو با جراحی

ماندگاری لیفت ابرو با جراحی بسیار بیشتر از ماندگاری آن با روش‌های غیرجراحی است. به طوری که روش‌های غیرجراحی معمولا لازم است تا هر 6 تا 12 ماه (بسته به نوع روش) تکرار شوند اما لیفت ابرو با جراحی چندین سال ماندگاری دارد. ماندگاری لیفت ابرو گاهی دائمی به شمار می‌آید اما این باور کاملا درست نیست. در حقیقت تا امروز روشی برای جلوگیری از پیری سلول‌ها کشف یا ابداع نشده است بنابراین لیفت ابرو با جراحی نیز نمی‌تواند جلوی پیری طبیعی سلول‌ها را بگیرد اما چون ماندگاری این روش بسیار بالا است گاهی افراد آن را دائمی به شمار می‌آورند. برای افزایش ماندگاری لیفت ابرو با جراحی نیز رعایت نکاتی که منجر به حفاظت از پوست در برابر شرایط محیطی می‌شوند مانند استفاده از عینک طبی مناسب، استفاده از کرم‌های تقویت کننده‌ی پوست و کرم‌های ضد آفتاب می‌تواند کمک کننده باشد.

درباره کانتوپلاستی، جراحی چشم گربه ای یا چشم روباهی و چشم آسیای شرقی بیشتر بدانید ...

عوارض لیفت ابرو با جراحی چیست؟

لیفت ابرو بعنوان یک جراحی ایمن شناخته می‌شود اما تمام جراحی‌ها با خطرات و عوارضی همراه هستند که آگاهی از آنها می‌تواند در تصمیم‌گیری افراد برای انتخاب روش لیفت ابرو کمک‌کننده باشد. از جمله عوارض و خطرات لیفت ابرو با جراحی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

البته بسیاری از این عوارض قابل پیشگیری یا کنترل هستند با این حال لازم است تا در مورد هر یک از آنها پزشک و بیمار مشورت نمایند.

اینستاگرام دکتر بهرام اشراقی

هزینه‌ لیفت اندوسکوپیک ابرو

هزینه‌ لیفت اندوسکوپیک ابرو به شرایط و عوامل مختلفی وابسته است. برای مثال انجام لیفت اندوسکوپیک ابرو همراه با سایر انواع جراحی‌ها بصورت همزمان، مواد استفاده شده، تجهیزات به کار رفته و ... از جمله عواملی هستند که بر روی هزینه‌ی لیفت اندوسکوپیک ابرو تاثیر دارند. برای اگاهی از هزینه‌ی این نوع جراحی بهتر است ابتدا فرد معاینه شده و با توجه به وضعیت و نوع جراحی به کار رفته هزینه‌ی آن مشخص شود.

جراحان پلاستيك و ترميمى چشم برای جوانسازی اطراف چشم ممکن است از روشهایی مانند بلفاروپلاستی پلک فوقانی و تحتانی، جراحی لیفت شقیقه و روشهای غیر جراحی مانند تزریق ژل و بوتاکس استفاده نمایند. باید توجه داشته باشید؛ انجام این روشها به ویژه در نواحی اطراف چشم، اگر توسط پزشک متخصص و مجرب انجام نشود، می‌تواند عوارض ناخوش آیندی به همراه داشته باشد.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
افتادگى پلک يا بلفارو پتوز چه عوارضی دارد و چگونه درمان میشود؟افتادگى پلک يا بلفارو پتوز چه عوارضی دارد و چگونه درمان میشود؟

جراحى افتادگی پلک یا پتوز به تبحر فراوان نیازداشته و صرفا توسط جراح چشم بايد انجام گيرد. با اينهمه نتايج ان به صورت پاسخ عالى ( در فاصله نيم ميلى متر از پلک مقابل) يا مناسب (در فاصله يک ميلى متر از پلک مقابل ) کاملا وابسته به عملکرد عضله است و همواره به صورت درصد، قابل بيان است ... ادامه مطلب

آیا بیماران مبتلا به روماتیسم چشمی می توانند عمل لیزیک انجام دهند؟آیا بیماران مبتلا به روماتیسم چشمی می توانند عمل لیزیک انجام دهند؟

لیزیک چشم یکی از روش های اصلاح عیوب انکساری چشم است که یک جراحی سرپایی محسوب می شود. ... ادامه مطلب

مقایسه جراحی بلفاروپلاستی با روش غیر جراحی بلفارو با پلکسر یا پلاسما تراپیمقایسه جراحی بلفاروپلاستی با روش غیر جراحی بلفارو با پلکسر یا پلاسما تراپی

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک یکی از انواع جراحی های زیبایی صورت می باشد که به منظور جوانسازی یا بهبود ظاهر پلک های بالا یا پایین انجام می گیرد. ... ادامه مطلب

جوانسازی اطراف چشم با چه روشهایی قابل انجام است؟جوانسازی اطراف چشم با چه روشهایی قابل انجام است؟

برخی از روشهای جوانسازی دور چشم به شکل جراحی و برخی دیگر به صورت غیر جراحی و با تهاجم کمتر انجام می‌شوند. با جراحی بلفاروپلاستی، لیفت شقیقه، لیفت ابرو و پیشانی،تزریق فیلرها و بوتاکس، همچنین بکارگیری برخی از لیزرها می‌توان به جوانسازی دور چشم پرداخت ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465