رزرو نوبت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحى زيبايي و پلاستيك / علت انجام جراحی پف پلک پایین

علت انجام جراحی پف پلک پایین

جراحی پف پلک پایین که به نام جراحی بلفاروپلاستی نیز شناخته می‌شود نوعی جراحی زیبایی است که برای ترمیم شل‌شدگی پوست، و چربی اضافی ناحیه‌ی اطراف پلک پایین به کار می‌رود. همزمان با افزایش سن، پوست به صورت طبیعی انعطاف خود را از دست می‌دهد. فشار بافت‌های پشتی به پوست می‌تواند ظاهر ناحیه‌ی زیر چشم را بصورت پف‌کرده تبدیل کند. این مشکل می‌تواند در ظاهر فرد تاثیر گذاشته و ظاهر او را دچار تغییرات نامطلوب کند. جراحی پف پلک با رفع این مشکل می‌تواند ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر در صورت فرد ایجاد نماید.

درمان پف زیر چشم با روشهای جراحی و غیر جراحی را می‌توانید با مراجعه به دکتر بهرام اشراقی و توسط ایشان، انجام دهید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت از مطب تهران با شماره های 88713593 - 09309095800 و مطب اصفهان با شماره 03136205114 تماس حاصل فرمایید.

علت پف چشم چیست؟

دلایل زیادی وجود دارند که باعث می شود پلک ها متورم یا متورم شوند. از جمله:

جراحی پف پلک پایین چگونه کار می‌کند؟

جراحی پلک پایین با حذف پوست اضافی و چربی‌ها و کشیدن پوست زیر پلک باعث می‌شود تا چشم به شکل سابق خود بازگردد. به دلیل وجود ساختارهای حساس در این نواحی مانند عضلات و خود چشم لازم است تا این جراحی به دقت انجام گیرد. جراحی پلک پایین چشم برای کسانی مناسب است که:

جراحی پف پلک

علت انجام جراحی پف پلک پایین چیست؟

همانگونه که اشاره شد، پف زیر چشم در سنین بالا یکی از مشکلات شایع است که می‌تواند سطح اعتماد به نفس افراد را کاهش دهد. با این حال ممکن است افرادی که با چنین مشکلاتی روبرو هستند ممکن است به دلایل مختلفی از انجام این عمل خودداری کنند. دلایل مختلفی می‌توان نام برد که انجام این جراحی را بر اساس آنها می‌توان توصیه کرد. جراحی پف پلک پایین دارای مزایای متنوعی است.
از مزایای این جراحی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

از بین بردن دائمی پف زیر چشم :

اصلی‌ترین مزیت این نوع جراحی همین مسئله است. وجود پف زیر چشم باعث می‌شود تا فرد سالم حتی با وجود شادابی روانی، در ظاهر خسته و خواب‌آلود به نظر برسد. در حالی که نتایج بسیاری از جراحی‌های زیبایی موقتی هستند و باید در طول زمان تکرار شوند، اما لزوماً در مورد جراحی پف پلک پایین این‌چنین نیست. اکثر بیماران می‌توانند از مزایای این روش ترمیمی برای مدت طولانی برخوردار شوند.

جراحی رفع پف زیر چشم می‌تواند منجر به كاهش سیاهی دور چشم نیز شود:

علاوه بر رفع پف زیر چشم، جراحی پلک پایین در رفع سیاهی دور چشم نیز موثر است. پس از انجام این جراحی، فرد بانشاط‌تر و شاداب‌تر به نظر خواهدرسید.
گزینه‌های مختلفی برای این جراحی وجود دارند که اجازه می‌دهند این روش به طور منحصر به فرد برای هر فرد طراحی شود. برخی از بیماران ممکن است فقط نیاز به برطرف‌شدن پف زیر چشم داشته‌باشند، در حالی که برخی دیگر كانديد جابه جايى يا گرافت چربى به زير چشم جهت پر كردن گودى زير چشم مى باشند .

فرد در حین جراحی پلک می تواند بیدار بماند :

بسیاری از افراد جراحی‌های تحت بیهوشی را دوست ندارند. بیماران بلفاروپلاستی می توانند در حین جراحی لیفت پلک بیدار بمانند.

اینستاگرام دکتر بهرام اشراقی

زخم‌های مرتبط با جراحی معمولا آشکار نیستند :

برخی از افراد نگران انجام عمل جراحی پلک هستند زیرا نگران جای بخیه‌های باقی‌مانده هستند. امروزه این امکان وجود دارد که برش‌ها از داخل ملتحمه باشند و برش پوستى وجود نداشته باشد . بنابراین معمولا امکان فهمیدن اینکه فرد جراحی زیبایی انجام داده‌است وجود ندارد.

جراحی پلک با رفع پف زیر چشم می‌تواند اعتماد به نفس فرد را بازیابی کند:

توجه به زیبایی و ظاهر می‌تواند فرد را از لحاظ روحی نیز تقویت کرده و اعتماد به نفس او را بالا ببرد. این مسئله به کاهش سطح استرس و افسردگی نیز کمک می‌کند و شادابی و نشاط را در زندگی فرد ایجاد می‌کند.
جراحی پف پلک پایین یک جراحی ایمن است: اگرچه این جراحی نیز مانند هر نوع جراحی دیگری ممکن است با خطراتی همراه باشد اما بصورت کلی در صورت انجام جراحى توسط متخصص اين رشته یک جراحی ایمن محسوب می‌شود که احتمال بروز مشکل جدی در حین یا پس از جراحی نادر است. در مجموع انجام اين جراحى توسط افراد غير متخصص و غير متبحر مى تواند با عوارضى همراه باشد .

دكتر بهرام اشراقى فوق تخصص پلاستيك و ترميمى چشم، با دانش علمى و عملى و چاپ مقالات متعدد و كتاب در مورد بيماريهاى اين ناحيه، در زمينه بلفارپلاستى پلك فوقانى و تحتانى جهت رفع پف الودگى پلكها ، ليفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو، تزريق بوتاكس و ژل، درمان افتادگى پلك، درمان انسداد مجراى اشكى اطفال و بالغين، شكستگي هاى كاسه چشم و كارگزارى پروتزهاى چشمى در خدمت شما مى باشد.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض و روشهای درمان روماتیسم چشمعوارض و روشهای درمان روماتیسم چشم

روماتیسم چشمی یکی از بیماری های نسبتاً شایع و خطرناکی است که باعث به خطر افتادن سلامت بینایی انسان می شود ... ادامه مطلب

تفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستیتفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی

جراحی کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی دو نوع از جراحی هستند که اگرچه هر دو بر روی چشم و بافت‌های مرتبط با آن انجام می‌شوند اما اهداف و تاثیرات متفاوتی دارند. در این مطلب به معرفی هر کدام از این جراحی‌ها پرداخته و کاربرد و تفاوت هر کدام با دیگری را بیان خواهیم کرد ... ادامه مطلب

لیفت تمپورال ابرو و چشم یا لیفت شقیقه چیست؟لیفت تمپورال ابرو و چشم یا لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه که به آن لیفت تمپورال ابرو و چشم نیز گفته می‌شود؛ روشی است که همزمان با لیفت یک سوم خارجی ابرو، شامل فرآیند ایجاد تغییرات در ناحیه پیشانی و تا حدودی باز شدن خطوط پنجه کلاغی گوشه خارجی چشم نیز می‌شود ... ادامه مطلب

چه زمانی بعد جراحی پلک میتوان عمل ترمیمی پلک را انجام داد؟چه زمانی بعد جراحی پلک میتوان عمل ترمیمی پلک را انجام داد؟

عمل پلک ترمیمی به عنوان جراحی برای اصلاح نتیجه به دست آمده از عمل بلفاروپلاستی انجام می شود که می تواند ظاهر زیباتری به پلک و نواحی اطراف چشم بدهد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465