اسلاید اصلی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحى زيبايي و پلاستيك / هایفوتراپی روشی غیر جراحی برای جوانسازی پوست

هایفوتراپی روشی غیر جراحی برای جوانسازی پوست

درمان غیر جراحی جهت رفع افتادگی پوست و برطرف کردن چین و چروک صورت می باشد.قبل از ابداع این روش، درمان های متعددی برای اصلاح شل شدگی پوست مورد استفاده قرار میگرفت که از اثر بخش ترین انها می توان جراحی لیفتینگ صورت را نام برد ،ولی این جراحی بسیار سخت و همراه با دوره نقاهت طولانی است و به همین دلیل اغلب بیماران از انجام ان واهمه دارند.

دکتر بهرام اشراقی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، با مهارت و دانش کافی، راهکارهای زیباسازی و جوانسازی اطراف چشم را بررسی نموده، مناسب ترین روش را برای حصول بهترین نتایج انتخاب و اجرا می‌نمایند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت از مطب تهران با شماره های 88713593 - 09309095800 و مطب اصفهان با شماره 03136205114 تماس حاصل فرمایید.

اثر بخشی هایفوتراپی چگونه است؟

از سال 2012 هایفوتراپی که از تکنولوژی اولتراسوند بهره می گیرد ،در جهت جوانسازی صورت (خط خنده،لیفت ابرو،چروک پیشانی،غبغب و شلی گردن) مورد استفاده قرار گرفته است.در این روش امواج اولترا سوند (همان امواجی که اساس کار دستگاه سونوگرافی است) در لایه های زیرین پوست کانونی و متمرکز می شوند و باعث ایجاد حرارت ،در عمق مناسبی از پوست می شوند،بدون انكه باعث اسیبی در سطح خارجی پوست گردند.

این حرارت باعث منعقد شدن الیاف کلاژن و الاستین که مسئول استحکام و قوام پوست هستند،در نقطه مورد نظر شده و تخریب ساختار قدیمی کلاژن و تحریک کلاژن سازی جدید ودر نتیجه بهبود قوام پوست را به همراه خواهد داشت.مزیت هایفوتراپی و ویژگی منحصر به فرد ان در این است که سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده باقی می ماند و نیاز به مراقبت خاصی ندارد و به راحتی می توان بعد از انجام هایفو به فعالیت های روز مره ادامه داد.معمولا بیمار در همان لحظه انجام هایفو ،کشیده تر شدن وسفت تر شدن پوست را احساس می کند ولی اثرات ان بعد از 2 ماه نمایان تر می شود و این روند تا 6 ماه ادامه دارد.تمامی افراد بالای 30 سال که پوست انها شروع به شل شدن می کند، کاندیدای مناسبی برای انجام هایفو هستند.

افرادی که میزان افتادگی کمتری دارند به مراتب نتیجه بهتری خواهند گرفت ودر افراد با افتادگی زیاد می توان از ترکیب تزریق چربی باضافه هایفو باضافه RF بهره گرفت.تکنولوژی هایفو با سونو گرافی یکسان است و خطری ندارد.ماندگاری هایفو حدودا 2 سال می باشد و می توان ان را هر 1تا2 سال تکرار نمود.پس از هایفوتراپی معمولا قرمزی مختصری روی پوست ایجاد می شود که طی یک ساعت از بین میرود و گاها تورم رخ مى دهد که طی چند ساعت برطرف مى شود.

آدرس اینستاگرام دکتر اشراقی

در مواردی هم در ناحيه انجام هايفو ، حساسیت به لمس پوست وجود خواهد داشت که ان هم طی چند روز بهبود می یابد.در مجموع مى توان گفت تمام عوارض ان گذرا بوده و بهبود می یابد.هر جلسه هایفو بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشد و روندی راحت و كم درد برای بیمار مى باشد.نكته مهم در نتيجه بخشى اين روش استفاده صحيح از موج ماوراى صوت و در عمق مناسب است. ضمنا تعداد دفعات ازاد سازى اين موج در پوست مهم است و استفاده از تعداد پالس كمتر در جهت كاهش هزينه مى تواند اثربخش نباشد.

جراحان پلاستيك و ترميمى چشم، با آشنایی به جزييات آناتومى و عملكردى پلکها، عمل های زیبایی نظیر کانتوپلاستی یا چشم گربه ای، را با تکیه بر مهارت و دانش خود، با بهترین نتایج ارائه می‌نمایند.

تلفن مطب اصفهان : 36205114



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :غدیری [ 1402-06-22 ]
سلام هایفو تراپی سن حدود 47 ساله محدودیت سنی داره یا نه ؟ برای مادرم میخوام

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روش نوین جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستیروش نوین جراحی زیبایی پلک تحتانی بدون برش پوستی

جراحی زیبایی پلک پایین بدون برش یک روش انقلابی است که دنیای جراحی پلاستیک را تغییر داده است. ... ادامه مطلب

تفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستیتفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی

جراحی کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی دو نوع از جراحی هستند که اگرچه هر دو بر روی چشم و بافت‌های مرتبط با آن انجام می‌شوند اما اهداف و تاثیرات متفاوتی دارند. در این مطلب به معرفی هر کدام از این جراحی‌ها پرداخته و کاربرد و تفاوت هر کدام با دیگری را بیان خواهیم کرد ... ادامه مطلب

جابجایی چربی در جراحی بلفاروپلاستی پلک پایینجابجایی چربی در جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین

بلفاروپلاستی پلک پایین یکی از جراحی های زیبایی است که به صورت سرپایی بر روی پلک پایین (تحتانی) انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

آیا بلفاروپلاستی درمان دائمی و قطعی افتادگی پلک است؟آیا بلفاروپلاستی درمان دائمی و قطعی افتادگی پلک است؟

بلفاروپلاستی یکی از انواع جراحی های بسیار مؤثر و محبوب می باشد که باعث رفع نشانه های پیری پوست اطراف چشم و جوانسازی پلک های بالا و پایین میشود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465